En crazy natt

 
När jag loggade in på SSO blev jag bemött av detta :')
 
Så söta <3
 

Trots att jag inte tänkt stanna länge inne blev jag 'kidnappad' av Emmut och jag fick slå följe med ett helt gäng av människor som va inne :D Och de lyckades övertala mig att vara med och skaipa, och jag är glad att jag joinade, för gud va kul vi hade inatt!
 
 Vi var totalt 7 stycken som skaipade tillsammans: jag, Emma, Emily, Nikki, Sally, Sandy och Amanda ^w^
 
Vi körde lite slenderman, nästan som zombiekull :D
 
Vi flyttade vår 'lekplats' till GÅD skogen :3
 
 
 
 Sen så blev det bröllop! Sandy och Nik skulle gifta sig :D
 
 Publiken derpar
 
 
 
 
I slutet blev det buggning ^^
 
 
Manda hade ett väldigt skönt huvud ;)

Tack alla som var med inatt, det va sjukt kul <3
 
#1 - Nikki Westlake

Tack själv för en awzum natt :'D Måste göras om! <3

Svar: Lätt! <3
Rännan

#2 - Haley

Haha verkade awesome :D Själv så somnade jag vid 23 haha

Svar: Det var awesome ^^ Haha jag somnade vid typ 02.15 xD
Rännan

#3 - Salsa Bunnybrooke

Hahaha c8 Sjukt kul var det!

Svar: Jaa :D
Rännan

#4 - Manda

Tack själv Rännis!
Måste göras om igen, SOOOOOOOON c: <3

Svar: Ja, HELT KLART <3
Rännan

#5 - Sandalen Eveningforest

Jo, det här var en trevligt och rolig kväll ,som definitivt måste göras om! :D

Svar: Aa :D
Rännan