Brisingr aka Dragonflame

 
HAHA det gick inte att stå emot :$
 
 
 
 
Gaah han är så himla fin! Älskar manen, och blått passar så himla bra på honom :D
 
Nu undrar nog vissa 'men va fasen är det för smeknamn?' Well, som den fantastynörd jag är tog jag namnet från en bok! Nämnligen Eragon :D I boken betyder brisingr 'eld' på alvspråket, och eld passar ju himla bra in på en fux ^^ Jag kom faktiskt på namnet Brisingr när jag stod och borstade tänderna igår HAHA
 
Sen när jag skulle välja namn ville jag ha flame i slutet, och när jag såg Dragonflame klickade det bara till. Det passade sååå bra! Och det passar ju även ihop till mitt Eragon-tema jag har på min hingst här hehe c8
 
#1 - Lus

Avis hahaha ;-; såå fin <3

Svar: Du får låna honom när du vill :D <3
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Ser en liten ponny rumpa på första bilden till vänster!

Svar: Aa det är Vargen c:
Rännan