Vrf så seg?

 
Omg, hallå bloggen.
 
De senaste dagarna har jag haft fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp. Jag och några kompisar har jobbat stenhårt med vårt gymnasiearbete, och jag har verkligen inte hunnit att göra något annat. Knappt SSO, knappt ens läxor. Inlägget om Global-chatten var tidsinställt sen i onsdags, så igår gjorde jag iiiiingenting som är SSO-relaterat.
 
Jag är så sjukt seg och trött, men nu har vi i alla fall bara rapporten kvar att skriva på gymnasiearbetet.
 
Nehe, kanske dags att logga in och hälsa på mina ledsna hästar.
 
Arkivbild.
 
#1 - Calimbi

Men alltså, din prickiga arab ser ut som den har svarta prickar? :o

Svar: Har redigerat bilden så det är mer åt det blå hållet = prickarna ser svarta ut c;
Rännan

#2 - Calimbi

Fusk! XD <3

Svar: xD <3
Rännan