Update

 

Hellu allihop. Ni kanske undrar hur det ser ut för Rännan just nu? Tja, jag har dragit på mig en ordentlig förkylning, med snuva, ont i halsen och huvudvärk. Skulle inte vara förvånad om jag får stanna hemma från skolan imon ;-;
 Har varit riktigt hängig ><
 
Idag har jag spenderat min dag med att ligga i soffan, snyta min näsa 24/7 och tittat på gamla barndomsfilmer <3 Typ det bästa man kan göra som sjuk x)
 
En annan härlig sak när man är sjuk, är att lyssna på musik. Så vad är inte härligare än Panetoz ♥
 
 
Jag skäms inte, älskar den här låten! Man blir så glad <3
 

#1 - Christelle Riverwood

Hoppas inte du får samma som jag hade, låg med 40 graders feber i flera dagar och en hosta från helvetet -.- krya på dig! <3

Svar: Åhh D: Näe febern har jag lyckats klara mig utan! Tack <3
Rännan