Those days...

 
När jag var runt 5-10 år, så fanns typ inte datorer. Det var inte lika inne som det är nu, mobiltelefoner fanns, men de var typ lika stora som walke-talkies.. o.o
Så vad gjorde jag? Jag o min 3 år yngre syster brukade spendera vår fritid med att titta på mycket filmer! Så inte så konstigt att vissa filmer etsar sig fast speciellt mycket i huvudet.
Jag hade en liten nostalgi-kväll nu ikväll/natt, och började nästan gråta när jag hörde dessa låtar ;_; Så många minnen, nästan hemskt att tänka på D: jag tycker filmerna förr var så mycket bättre än de som finns nu, i alla fall barnfilmerna <3
 
 
Dem feels ;_____;
 
Minns ni när Kenai förvandlades till en björn? Den låten alltså <3
 
 
Musiken som spelas när Mulan klipper av sig håret o bestämmer att ta sin fars plats i armén, tror det är först nu jag förstår hur mycket jag gillar den låten :'o (fy i helvete måste göra en video med den här låten x__x)
 
 
PHIL COLLINS <33 Omg, så många minnen... <3
 
 Dis is känslosamt ;A;
 
#1 - Calimbi

Ohhh!! Vilken nostalgi kick jag fick! tacl! Den behövdes <3 <3

Svar: <3 <3
Rännan

#2 - Nikki W

Hej Rännan! Skriver detta från mobilen, så ah. x)
Är hos min mamma, enda till måndag eftermiddag och deras internet fungerar inte som det ska ;_; Vi har ringt och pratat med kundservice och det var tydligen i flera städer där de inte hade internet, så det kommer fixas efterhand. Jag kan alltså inte logga in på SSO tills på måndag eftermiddag, så jag kan tyvärr inte komma på eventen som är tills dess :c Vill verkligen jättegärna, om det börjar fungera igen så är jag inne så snabbt som möjligt!

Puss och kraam, Nik

Svar: Då vet jag <3
Rännan

#3 - Lilly

Njuter...

Svar: (Y) <3
Rännan

#4 - Stella Mistfield

åhh jag älskar Tarzan-filmerna galet mycket, bästa filmerna helt klart!

#5 - Besviken Nik.

kika mig: tilderoe NU.