Ökat intresse

 
I takt med att fler människor har hittat min blogg, så har även fler personer fått nys om min klubb Lightning Wolves Order. Jag har bara några saker att säga om detta.
 
Min klubb är en plats där man ska kunna må bra, få nya vänner och kunna ha roligt! Vi har inte event varje dag, det är en mer fri klubb skulle jag kunna säga.
När jag ska lägga till nya personer, så granskar jag dem noga. Känns den här personen okej? Är hon/han värdig att testa på LWO? Jag måste helt enkelt känna mig bekväm med personen.
 
Om det är så, att tidigare så har personen bråkat med personer, ljugit osv, men vill börja om på nytt, så tänker jag låta personen göra det! MEN, om jag hör att det snackas skit om mina medlemmar, om någon startar bråk eller håller på att ljuga, antingen tar jag ett snack med personen eller så åker den ut direkt. Jag är stenhård på att alla ska trivas, och detta har hjälpt i tidigare situationer.
 
När det gäller att gå med i klubben, personer som jag redan känner och är vän med får gå med direkt. Nya människor som jag inte känner dock får gå med på en "prövovecka" (prova vecka som jag skriver i SSO, eftersom prövovecka censureras), där personen får testa på klubben och se hur den trivs. Under denna tiden så har personen titeln Omega (se vår klubb-blogg för info om titlarna), och nu när många vill testa på LWO, så kommer gränsen för Omegas vara 5 stycken. Alltså så får bara 5 personer testa på klubben samtidigt, annars kommer det bli för många nya personer i klubben på samma gång!
Om det är fler som vill testa på klubben, så får de vänta tills en Omega blivit en Medlem, eller lämnat/avlägsnats från klubben.
Så hoppsan, det verkar som att det kanske kommer skapas en kö till LWO.. trodde jag aldrig skulle hända x)
 
Detta var lite information till er som precis gått med/sökt om att få gå med/har tänkt att söka till klubben. Länk till klubb-bloggen finns i min högermeny!
 
#1 - Hal

Ahhhh vad händer med lilla lwo pluttis <3<3 Är sjukt taggad på att lära känna nya personer sen när jag hittar tbx:)

Svar: Haha vet inte Hal :( Längtar efter dig ju <3 Och du har några personer att lära känna redan ^^ <3
Rännan