Namn

 
Jag skulle nog våga påstå att min efternamn (Bluebridge) är av det lite mer ovanliga slaget i SSO cx
 
Jag kommer alltid tycka det känns lika konstigt att se sitt namn såhär!
 
För jag menar, jag har inte sett en enda människa som heter Bluebridge, förutom mig! Några som heter Renee har jag sett (nu räknar jag bara på den svenska servern, både server 1 och 2), men ingen Bluebridge.
 
Har ni sett en annan som heter så? Det skulle ju vara fräckt med en "släkting" ;)
 
Fast på ett sätt så är det najs att vara en bland de få som heter Bluebridge, för ju färre som heter ett namn, desto lättare kommer man ihåg personen, eller hur? :D
För att ta några exempel (alla är med i min klubb, hittar inte på något namn nu), Suncake. Solkaka. Så himla sött xD Det fastnade i hjärnan direkt! Sen så har vi Winterforce, Vinterkraft, hur häftigt är inte det?!
 
Jag ska väl erkänna att jag inte tänkte igenom mitt namn så noga när jag skapde min karaktär. Min favoritfärg är blå, valde "Blue" och sen så tog jag "bridge" direkt typ. Bara för att jag tyckte "blue" och "bridge" passade ihop xD
 
Så jaa, jag hoppas ni tänker noga innan ni väljer namn! c8
 
#1 - Elin Moonwood

Åh vilken fin och mysig blogg du har! :D Du har verkligen lyckats få till en bra blogg :)

Sen så var ditt efternamn riktigt coolt, va kul att du verkar vara en enda med det namnet :)

Svar: Tack Elin ^w^ Ja det verkar så, har inte sett någon mer med samma cx
Rännan

#2 - Jennifer Mountainnose

Har inte sett någon som heter Mountainnose. Det är ju ett ovanligt FULT efternamn, och jag skulle ändra det för 10000 starcoins!! Jag hatar det, fattar fortfarande inte att jag inte gjorde en ny gubbe när jag inte var SR och var i level 4. Men Bluebridge är ett fint efternamn, har aldrig sett någon mer heta så faktiskt.

Svar: Nog är det annorlunda alltid, tror inte jag sett någon som heter så förut :p aw, tack!
Rännan