I have a dream...

 
En riktigt stor dröm som jag har just nu, det är att vi ska få huvuduppdrag, och att dessa uppdrag, tar ca 6-7 dagar att göra klart. Plus att man har massor att göra varje dag tills klockan kommer!
 
 När vi får huvuduppdrag brukar de bara pågå i 1-2 dagar, och det tycker vi inte om :( Liksom, det tar slut alldeles för fort! Det känns inte som att vi kommer någonstans i historien när vi bara "skuttar" fram bland uppdragen o.o Det är tack vare huvudstoryn som jag fortsatte spela SSO, jag ville se vad som skulle hända! Minns ni i början när man pratade med Elizabeth och hon berättade om hur vi till slut skulle bli en Soulrider? Tja, vi har knappt börjat på träningen skulle jag våga påstå. Gjort lite druidträning vars fraktion vi inte ens är beundrade i.
 
Men det är klart, det kostar ju faktiskt en del för SSO att släppa uppdateringar varje vecka! Jag minns inte vart jag läste detta, men en vanlig uppdatering kostar ca 5000 kr, och när Skördebygden öppnades var summan runt 15 000 kr. (Om nu dessa uppgifter stämmer, men det låter ju logiskt, eftersom det kostar att lägga till nya saker i spel) När man läser sånt här så förstår man lite varför inte SSO släpper så många stora uppdateringar, om det kostar dem så mycket pengar :/ Jag önskar dock fortfarande att vi ska få huvuduppdrag som varar i ca en vecka, för drömma kan man ju alltid, right?
 
#1 - Melissa Silverforce/AnaSofia Queenhaven

jaa jag har hört att det kostar runt 20 000 för en ny hästras med... :o vet inte vad som stämmer och inte men jag vet att det krävs en del pengar för att driva detta!

Men jag hoppas också på huvuduppdrag som varar ett tag! Jag har börjat tappa lusten att spela mkt för att det aldrig kommer nytt. Nya hästar i all ära, men att levla och levla och levla blir tråkigt i längden. I need äventyr <3

Svar: Oh, ja det skulle inte förvåna mig :o Elr hur! Vi har kört samma banor om och om igen, vi behöver något som håller spellusten uppe xD Mer äventyr åt folket!!
Rännan