GRATTIS LUS ♥♥♥

 
Idag fyller min underbaraste Lucy Northfall aka Lusen år <3 <3 (IRL dåå)
Och jag tror banne mig det var typ ett år sen som vi träffades för första gången :')

Du är en utav mina bästa vänner, vi har gått igenom så mycket tillsammans och jag vet inte vad jag vore utan dig. Du är en fantastisk människa som öppnat mina ögon på så många sätt, fått mig att se på saker jag inte lyckats göra förut, och uppskatta små detaljer jag inte brydde mig om.

Du får mig att skratta, du får mig att le
Ett liv utan dig, ack o ve!
Det vill jag ej se!
(Fail på dikten där jao HAHA)
 
Tack för att du finns, du underbara, fantastiska, helt unika människa! Älskar dig så mycket ♥♥♥♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är så lycklig att jag får vara din vän, du är en sån fantastisk människa och alla som säger något annat kan gå och ta sig någonstans <3
Puss och kram på dig, Lusis ♥
 
#1 - Lus

Ååh vad glad jag blir över alla fina ord! Jag är så himla glad över att jag har fått lära känna en sån underbar person som dig! Skulle aldrig klara ett liv utan dig heller! Du är så sjukt viktig för mig! Tack för du finns och tack för texten! Många minnen :')
Puuss älskar dig massor! <3 <3 <3 <3

(1 år sen vi träffades vid Marleys imorrn! :D)

Svar: Minnen värda att minnas <3 <3 <3 Åhh är det imon? Omg <3
Rännan