FY SSO!

 
Okay, jag gillar faktiskt de nya kläderna lite grann!
 
Byxorna här ovanför plus de grå som ser likadana ut som de bruna till höger! De rutiga måste jag skaffa *-* Benlindorna till hästen var också väldigt fina :D Blir nog en del shopping därifrån xD
 
 
Men en sak är jag dock väldigt besviken över. Jag blev faktiskt rätt glad att läsa att vi äntligen skulle få lite uppdrag, men när man har gjort de dagliga som går att göra idag, vad händer? Ingenting, inte har vi ökat vårt rykte med Goldspurs gård :/ Och vi kan inte låsa upp tävlingen.
 
Jag tycker det är väldigt tråkigt att man inte får några uppdrag samma dag som de släpps, utan att vi måste vänta ännu mer i alla fall! Hallå SSO, vi i level 15 börjar tröttna här! Om ni vill att vi ska fortsätta spela, lägg till nya saker för oss ;___;
 
#1 - Alex/Teagan

Eller hur! Jag håller med dig, det börjar bli lite tröttsamt för oss på den högsta leveln! Tycker det börjar bli dags för uppdrag till huvudstoryn nu! Vi har varit utan det alldeles för länge :(. Jag börjar ju tröttna för att det inte finns något speciellt att göra på SSO :(

Svar: Ja men eller hur, huvudstoryn är ju det viktigaste som gör att man fortsätter spela för man vill veta vad som händer ><
Rännan