10 saker om mig

 
1. Jag bäddar sängen varje dag. På natten är den en säng men på dagen är det en soffa ;3
 
2. Jag har jättemånga gosedjurs-hundar. När jag var liten tjatade jag om att vi skulle skaffa en hund, så jag fick kompensera det med att skaffa gosedjur istället xD
 
3. Älskar mjukisbyxor, typ det skönaste som finns.
 
4. Varje kväll när jag äter kvällsmat så är det typ min "chillar-tid". Jag äter i lugn och ro medan jag tittar på nån serie eller så på datorn
 
5. Jag föredrar att sitta hemma och nörda spel än att gå ut och shoppa (a)
 
6. När vi ändå är inne på spel, jag letar konstant efter online-spel där karaktären som man styr är ett djur (helst varg eller drake haha). Det finns ju massor av MMORPG's där man skapar en karaktär (alv/dvärg/människa/osv) och sen kan man skaffa s.k. 'mounts', djur som man rider för att ta sig fram snabbare. Men det är inte riiiktigt det jag är ute efter haha.
 
7. Varje dag efter skolan brukar jag leka med min Golden Retriever-hund Felix i ca 20 minuter, det går liksom inte att stå emot <3 Eller vad säger ni? ;)
 
Bilden är tagen av mig, se men inte röra!!
 
8. Jag är en riktig kvällsmänniska, kan vara vaken lääänge! På mornarna är jag som en zombie x)
 
9. Jag måste lyssna på musik när jag sitter på bussen påväg hem efter skolan. Jag glömde mina hörlurar hemma en gång, hade typ panik xD
 
10. Mitt rum är alltid det icke stökigaste i huset, är väldigt ordentlig av mig cx