Vissa SSO-spelare

 
Jag förstår inte varför spelare är så fruktansvärt otacksamma när servern råkar vara nere ovanligt länge.
 
 
För att vara ärlig så blir jag fruktansvärt förbannad. Är människor så barnsliga eller är de allmänt inkompetenta? Varenda gång servern råkar vara nere länge börjar alla gnälla om att de ska ha ersättning om de är betalande SR eller SC för besväret. Själv tycker jag att det verkligen inte behövs. Uppdateringarna på onsdagar ingår i spelet, så jag tycker man borde vara medveten om att servern kommer vara nere några timmar. Nu råkar det ju vara lite problem som gör att inte servern kommer upp, MEN DET ÄR NATURLIGT ATT DET UPPKOMMER PROBLEM.
 
Jag är tacksam att SSO har servrarna nere och fixar det istället för att öppna servarna och låta oss spela medan det buggar som in i helvete. Och när det gäller vissa SSO-spelare.. alltså jag vill bara spy. Jag kan knappt gå in på SSO's FB sida där det dräller av otacksamma personer.
Jag har en sak att säga till er:
Har ni inget liv? Tro fasen ni blir sura om ni sitter konstant och försöka komma in! Gå och gör något annat så länge. Läxor, titta på TV ja nåt annat!! Jag har exempelvis spelat AA istället. Om ni prompt ska sitta och spamma SSO's hemsida kan ni väl försöka vara lite förståndiga och inte vråla på dem på Facebook som barnsliga småglin. Jag tror ni tappade tålamodet på backen hem ifrån skolan.
 
Ja, jag är förbannad på sådana här personer. Va tacksamma att SSO-teamet sitter kvar på jobbet och försöker fixa detta när de säkerligen vill gå hem och sova istället!!!
 
 
 

 
#1 - Esmeralda Silverforce

Asså jag kan absolut köpa att de som har Star Rider och som inte är life time ska kompenseras med en dag, men folk blir så satansfullt giriga. Och respektlösa. Ugh.

Svar: Så mycket att det blir läskigt ;_;
Rännan

#2 - Esmeralda Silverforce

(Kudos till dig för utmärkt användning av GIF-en, btw)

Svar: Måste säga att den passade bra in x)
Rännan

#3 - Stephanie Diamondfall

Håller med dig, men icke LT medlemmar borde få en dags ersättning, LTs borde också få nått, tex 100 sc eller nått för vi har också betalat. Men man behöver tjata och klaga om det hela tiden...

#4 - Klara Diamondlee

Hålller med Rännan, blir galen, asså kan dom inte typ göra läxan eller hålla på med sitt bidrag till sc tävlingen. .-.

#5 - addison goldstar

håller värkligen med!
jätte bra skrivet:)!

#6 - Alanis Moonstorm

Det är i motvind som man kan skilja true fans från resten. <3 (dvs, true fans stöttar skaparna, istället för att grina)

Svar: Haha sant :3
Rännan

#7 - Bethany Mountainstone

Håller med! :)