Vi är heeelt normala

 
Jag vet knappt om jag vågar visa följande bilder utan att ni ska tro att jag och Iza är helt störda HAHA Vi satt uppe i fredags kväll och spelade AA, och jag tror det flesta vet om att trötthet kombinerat med socker ger ett väldigt stort flum ehe.. x'D
 
 
 
It was löve at first sight...
 
Iza har brutit nacken.. HAHA
 
Nämen ja ni ser, flumhetsnivån var över max. Inuti ett hus står det 3 fiender som man ska döda i ett uppdrag, jag hjälpte Iza för att hon skulle levla och på något vänster fastnade vi inne i huset. Vi fastnade inte på det viset, utan vi stannade kvar där inne av ingen speciell anledning. Sen när fienderna spawnade igen så började vi spana in dem och ja... det ena ledde till det andra HAHA
 
Som ni kan notera på en av bilderna så har fienderna orange text, vilket betyder att dem inte anfaller av sig själva. Fiender med röd text anfaller alltid om man går nära, men fiender med orange måste man anfalla först för att de ska börja slåss, vilket gjorde att vi kunde gå runt och göra lite vad vi ville med de stackars pojkarna HAHA
Så jaa, så kul kan man ha på AA, om man bara har lite fantasi x'D