Skelettletning

 
Det kom fram idag för mig att man får klädesplagg av Professor Jura när man lämnar in ett skelett som man redan lämnat in, vilket jag inte trott xD Hittills så har ju jag bara letat ett skelett i taget, så nu letar jag efter alla samtidigt... Det var massiv skelettletning idag för mig, jag hann med extra mycket eftersom Eria blev färdiglevlad idag med! Fina Dakkut joinade mig i letandet fören stund :D
 
 
 
 
Fick upp den här texten trots att jag hade två lediga platser... och jag fick bara en typ av sak ifrån stenen också xD Så förstår inte hur SSO tänkte lol.
 
#1 - Lilly

Har man mindre än fyra lediga platser så lyser det rött 😒

#2 - Inez Flowerforest

Det är bra att platserna där man kan hacka fram saker från glittrar. Btw jag hackade fram en mobiltelefon och det stod typ, den här kan vara riktigt värdefull XD