Så vad har jag gjort idag...

 
.. spelat ArcheAge of course x) jag har faktiskt inte varit inne på SSO sen igår, och lär kanske inte vara det imorgon heller. Men in ska jag så småningom och börja smälta att LWO verkligen är borta. Nu känner jag för en gångs skull att jag inte måste logga in på SSO, vilket jag känt när jag hade klubben. Event skulle hållas, brevlådan va tvungen att kollas osv. Nu... det behövs inte. Så ikväll har jag både jobbat på vår senaste podcast och även spelat ArcheAge med Caroline Winterdaughter :D
 
 
Det var faktiskt riktigt härligt :') Look at mah fancy leggings
 
 
Jag vet, grafiken suger... men jag måste ha den så för att kunna spela :( Min dator är trots allt ingen speldator, så för att kunna köra AA ens måste jag ha låg grafik på allt xc
 
#1 - Emma

vilken level är du på? :D vi kanske kan spela tillsammans någon dag med? :D
Kram ^^

#2 - Emma

glömde fråga vilken server du spelar på :o
vilken spelar du på? :D

Svar: Gärna att vi spelar nån dag :D Jag finns på 3 olika servrar :P Salphira där min karaktär är i level 35, Kyprosa där min karaktär är level 20 och Eanna där min karaktär är 25 ^^
Rännan

#3 - Emma

Jag spelar på Salphira, vad har du för ras?

Svar: Alv C:
Rännan