Målning

 
Min första målning med min ritplatta :D Tycker den blev helt okej för att vara den första ^w^
 
 
Blev speciellt nöjd med mössan :D ALLT är målat förutom bakgrunden!
 
#1 - Inez Flowerforest

Va fin för att vara din första målning med ritplatta! =D

#2 - Nova Bluebell

Va fin! Förresten, Vad hände med EOE? Den kommer aldrig ut, är spänd på fortsättningen.

Svar: Skrev i ett inlägg för längesen att jag tappade motivationen att skriva EOE så jag har lagt den på is för tillfället.
Rännan

#3 - Nova Bluebell

Ok:) Längtar till när du har lust igen iallafall<3<3

#4 - Minna

Snygg! :D funderar på att köpa en ritplatta, en Wacom Bamboo pen & touch :) Vilken använder du, och ungefär hur mycket kostade den? Vill ha lite perspektiv på hur mycket ritplattor kostar och så. :)

Svar: Min ritplatta heter Wacom Intuos Pen & Touch Small C: För att vara ärlig vet jag inte vad den kostar, då jag fick den i julklapp x)
Rännan