Julkalendern

 
Vad tycker ni om årets julkalender? Jag vet inte riktigt om jag gillar den... :/ Den känns väldigt.. förutsägbar, vilket också gör den tråkig :c
 
Kommer ni ihåg när jag länkade en serie med videos med "Felix Recenserar"? Nu i december recenserar han en julkalender och de lägger upp ett avsnitt varje dag fram till jul :D jag gillar den bättre än SVT's julkalender xD Så himla bra han är haha!
 
 
 
#1 - Stephanie Diamondfall

Älskar Felix recenserar, är glad att jag upptäckte honom. Han har fått mig att skratta många gånger. Och det var faktiskt du som tipsade han till mig. Så jag är väldigt tacksam.

#2 - Emma

Den är jättespännande tycker jag! :D :D
skådespelet är väl inte så bra dock x) Lyssnar även på radiokalendern och kollar igenom pelle svanslös *-*

#3 - Dalma Suncake

Haha, jag kollade faktiskt några avsnitt av han Felix när du länkade honom här i bloggen senast. Hade aldrig hört om honom tidigare. Så jävla skön :P

Svar: Det va en på Instagram som tipsade om Felix vilket gjorde att jag hittade honom, sjukt skön är han :D
Rännan