Farväl, LWO

 
Idag tog jag beslutet, bestämde mig - och upplöste LWO.
 
Innan ni börjar argumentera vill jag försvara mig lite. I lite mer än 1 år har jag kämpat med klubben, att vara en ägare kräver väldigt mycket arbete. Varje dag har jag känt en press att ta hand om klubben, och jag har lagt ner oändligt med timmar på klubben.Säkerligen mer än 20 timmar i veckan, då inräknat klubbloggen, planering av klubben och event. Och nu är jag trött. Inte trött på ägandet i sig, men allt ansvar, allt jobb som krävs osv. Jag är utmattad helt enkelt. Då kanske ni undrar varför jag inte skaffar en klubbledare att dela alltihopa med. Men om jag skulle ha en klubbledare måste det vara en person jag litar på till 100%, som är lika engegerad i LWO som jag och som är en lika aktiv spelare som mig. Jag tror inte att jag ens kan hitta en sån ledare, och dessutom hitta den klubbledare LWO behöver.
 
LWO var trots allt min första klubb, och det var första gången jag stod som ägare så jag tycker inte det var så dåligt att jag höll ut i mer än 1 år. Jag är en sån person som vill göra andra glada och vill vara andra till lags, därför visar jag sällan om jag mår dåligt/är trött osv. Men jag har varit uttmattad nu i några veckor och känner att jag inte orkar vara ägare längre. Så snälla, hata mig inte för där här. Stötta mig istället att jag tog modet till mig att upplösa klubben, då det var det bästa beslutet.

Ibland kan ju det jobbigaste beslutet vara det rätta, som man säger. Jag har fällt måånga tårar nu ikväll, och jag checkar härmed ut som Alfa. Jag kommer alltid älska er mina vargar, och tro inte att ni kommer slippa mig i vän bara för att klubbchatt kommer vara borta <3
 
A club, a pack, a family <3
 
 
#1 - Inez Flowerforest

Oh vad synd =( <3

#2 - Dalma Suncake

Supertrist att höra :( <3 Men det viktigaste är ju att det känns rätt för dig Ränn!

Svar: Ja <3
Rännan

#3 - lusen

<3
Du har gjort ett fantastiskt jobb med Lwo! Är så glad över att jag fick chansen att vara med så länge jag kunde. Du gjorde rätt beslut, nu fick klubben upplösas på ett fint och minnesvärt sätt och man kommer alltid se Lwo som något bra. Jag vet att jag inte varit medlem det senaste halvåret, men jag älskade klubben då jag var med! En klubb som denna får man leta efter! Kram <3 :)

Svar: Tack Lus <3
Rännan

#4 - Lilly

Vad tråkigt att se detta. Tycker du har gjort ett väldigt bra jobb med klubben, men jag förstår om det är slitsamt. Även om jag inte varit medlem i klubben så har jag känt att varit en bra klubb, jag kommer sakna bytena 😉. Hoppas du känner att du tagit rätt beslut. Kramis ❤️

Svar: Ja, hittills känns det rätt <3
Rännan

#5 - Bambi Deerheart

<3 Jag vet hur det känns när det blir för mycket, du har varit jätte stark som haft klubben så länge <3

Svar: Ja du har ju lite erfarenhet du också <3 tack, btw <3
Rännan

#6 - Jen

Du skapade en sån fantastisk klubb. Men allting har ett slut. Jag är stolt över att få ha varit med i LWO. Och jag kommer sakna den. Du tog säkert rätt beslut.
LWO forever <3

Svar: Forever and ever <3
Rännan

#7 - Naomi Diamondwood

Jag trodde allvarligt du skojade när jag läste rubriken ):<3

#8 - Emu

Du har jobbat så bra med klubben❤️❤️❤️ Gör det som känns bäst för dig 😚😚

Många kramar emy❤️❤️ Love uuu

Svar: Love you <3
Rännan

#9 - Luna Friendstreet

Du är så stark som klarar av att göra det! <3

#10 - Kakan

Är så glad över att jag fått vara med! Du lyckades verkligen med allt, vi var ingen klubb vi var en familj. Men som Jen sa allting har ett slut. Lwo har alltid varit fantastiskt från början till slut. Du har vekligen ansträngt dig. Det är tufft att stå som klubbägare. Men du har varit den bästa klubbägaren någonsin! Så starkt att du vågar upplösa, eftersom det kändes bäst för dig!

/Kram Kakis

Svar: Tack Kakan, det känns skönt att du förstår <3
Rännan

#11 - Nik Westlake

Åh, världens bästa klubb var det verkligen, du skapade en fantastisk familj och jag är så glad att jag fick ta del av den. Men tyvärr, alla sagor har ju ett slut. Det var ju tråkigt att den slutade här, men jag förstår dig fullt ut. Att hålla uppe en klubb är ett heltidsjobb som kostar tid, ork och hälsa.

Du var i alla fall den bästa klubbägaren någonsin och jag älskar både dig och klubben så mycket. Jag kommer aldrig glömma er. <3

Många bamsekramar från Nik c':

Svar: Bamsekramar <3
Rännan

#12 - Pekka ♥

Okejj, var ska jag börja. <3 Först vill jag säga förlåt att jag inte kunnat höra av mig på senaste tiden, nätet är så dåligt att jag inte kan logga in på SSO och min iPod där jag har kik och Snap har gått sönder, så jag har inte kunnat få tag på dig. :(( <3 Och nu till LWO. Jag är både glad och ledsen - glad: du gjorde det som kändes rätt (och det spelar störst roll) ledsen - det förstår du säkert :* Som jag alltid sagt och lovat dig Ränn, så stöttar jag ALLTID dig - vad som än händer. Om du kände att du gjorde rätt beslut, så var det rätt. Dessutom var du ju en fantastisk ledare, eller hur? Det är verkligen få som lyckats såhär bra med sin FÖRSTA klubb! Och det ska du vara stolt över <33 Dessutom har du fått många nya vänner tack vare klubben, som någon skrivit här ovanför - du upplöste LWO som en fantastisk klubb, det kunde inte varit bättre. Alla kommer minnas LWO som en stöttande, fantastisk och rolig klubb. Och vilken gemenskap man fick, ingen blev någonsin utanför och alla var vänner med alla. Om man någon gång kände sig ledsen eller på allmänt uselt humör, behövde man bara logga in - och läpparna pekade uppåt efter bara några minuter. Alla fanns där för alla, och det är något jag aldrig glömmer <3 Förlåt att detta blev så långt, men så är livet utan Kik ;) Älskar dig Rännan, och älskar er LWO - en gång en varg, alltid en varg. (Lovar att höra av mig när iPoden/nätet fungerar) Kraam, din Pekka <3

Svar: Åhhh Pekka <3 <3 <3
Rännan

#13 - Gabrielle Lionheart

Jaha, man saknar ju klubben man vart med i för typ, 8-10 månader sen. Och nu när man får veta detta, så fäller jag tårar i floder. LWO var den västa klubb jag varit med i även om det knappt var en månad ehm... men ni var alldeles underbara. Härliga, flummiga häftiga vargar som man kan lita på till varje pris. Men så hände detta. Men jag ska ju inte säga något egentlige . Jag förstår om man känner sig stressad. Men ha det så bra alla vargar, alla som var vargar och alla som ville vara vargar. Låt oss alla yla tsm 8)
R.I.P älskade LWO. Fastän vi sågs senast för 8-10 månader sedan. Eller mer...