"Weekend"?

 
Det känns som att det är söndag idag.. xD Men nu är jag hemma efter några fantastiska dagar hos Mel! :') Har alltid lika kul uppe hos henne <3
 
 
 
Smaug kommer (äntligen) komma upp i level 15 imorgon :D Får se om det kommer hamna en nordsvensk i mitt stall också...
 
#1 - Melissa Silverforce

önskar vi bodde närmare varandra. <3 <3

Svar: Ja <3 <3
Rännan

#2 - Naomi Diamondwood

:D

Nordsvenskarna är jättesöööta :D

#3 - Cryss.♥

Vet inte vart jag kan skriva detta men jag skriver det här ^^
Då sso inte jobbar så mycket på serverfunktionen längre så undrar jag om du kan flytta ner mig till ungefär plats tio i valplistan så jag inte blir kickad ur kön? x)
Med vänliga sniffningar - Cryss ♥

Svar: Åh men inte behöver du oroa dig för det! När det är din tur att gå med i klubben brevar jag dig om det och lägger dig åt sidan så får du gå med i klubben så fort du hamnat på Air Star :D ♥
Rännan

#4 - Cryss.♥

Tack! :D