Klubbar

 
Jag insåg en sak idag, när jag loggade in efter en veckas frånvaro från SSO.
 
Klubbar.
 
En mycket bra funktion tycker jag. En funktion där man samlar upp till max 50 spelare på ett och samma ställe där man kan ha förbaskat roligt tillsammans och hitta massor med nya kompisar. Förmodligen en av de bästa funktionerna i SSO.
Medlemmar kommer och går, jag tänkte inte prata om känslan utav det. Utan vad som skulle hända om en klubb, plötsligt försvann.
 
Jag ska berätta en liten grej nu. Jag som person är väldigt dålig på att skriva i vän-chatten. Både IRL och SSO kan jag vara väldigt dålig på att starta en konversation. Om någon skriver till mig blir jag glad och svarar tillbaka, men det är just det att ta första steget. Jag vet inte, jag har aldrig varit bra på det. Ett undantag är självklart mina närmaste vänner som jag skriver till ofta.
 
När jag väl fått en vän så är jag en vän forever, om jag kan säga så xD Låt oss säga att jag blir vän med exempelvis en tjej från SSO som heter Malin. Vi pratar mycket tillsammans och vi lägger till varandra som vänner efter en stund. Sen hänger vi lite till, men sen kanske någon av oss måste gå. Efter det så pratar vi kanske inte på några dagar, men från min sida - så är vi inte mindre vänner för det! Så alla ni som har mig på er vänlista - jag kanske inte startar en konversation med er ofta eller pratar med er ofta, men det betyder inte att ni är mindre vän med mig än tidigare!
 
Därför är en klubb himla bra för mig. I en klubb så "tvingas" man ihop med andra personer, hänger med dem och pratar. På detta sättet så skapar man lätt nya vänner. Jag skulle aldrig aldrig aldrig känna de personer jag är vän med idag, om det inte vore för klubbfunktionen.
 
Så vad var det egentligen som jag insåg idag när jag loggade in? Jo, att om jag skulle upplösa LWO, så kommer jag aldrig prata lika mycket med de som är med där nu, efteråt. I alla fall en del av dem. Vilket jag tycker är förbaskat synd. Jag kan inte ändra på min personlighet, eller, visst kan jag det men det är inte lätt. Jag är dålig på att starta konversationer ibland, jag är dålig på att hålla kontakten med vissa. Men det betyder aldrig att jag är mindre vän med personen.
 
Detta är alltså problematiken med mig, klubbar och vänner på SSO, och jag insåg det först nu. Nu ska vi se hur jag ska tackla detta... Aja, nu ska jag gå och titta på lite YT-klipp. Ciao.
 
 
Btw, inlägget om Kreta kommer upp imorgon!
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag förstår precis hur du menar för jag känner lite samma sak <3

#2 - Nicole Mightynight

Hej
i gentligen har ja bara en liten fråga till dig hur går man me i din klubb????????????

Svar: Ansöker på klubbens hemsida, länk hittar du på LWO bilden i min högermeny :)
Rännan

#3 - Emma

Du kommer inte komma undan mig för du finns bland mina minnen för alltid. Skulle jag sluta spela sso imorgon och aldrig mer ha kontakt med någon av mina vänner så skulle jag fortfarande minnas er, ni är fast i mitt hjärta och jag kommer aldrig att sluta minnas dig rännan, och om vi skulle inte prata på 30 år så skulle jag ändå minnas dig. Jag skulle tänka på er från och till och le åt alla mina minnen med dig och ni andra! Ni är en sån stor del av mitt liv <3 större än jag kan förklara! Kram <3
Klubbar betyder inte ett skit för mig, och det vet nästan alla nu för tiden, för jag har sett att de som betyder något finns kvar. Nyss fick jag kontakt med en vän jag saknat i över ett år och det var är nästan som att hon aldrig varit borta! Du Rännis och alla andra av mina vänner betyder så jävla mycket att jag inte skulle glömma er förrän jag blev helt knäpp i huvudet av gammal ålder och inte veta vad som är upp och ner, men in i det sista kommer jag alltid alltid ALLTID att minnas er!
Nu inser jag att jag glömt skriva med caps... Snälla förlåt mig för jag vill inte skriva om allt <3

Svar: AWW EMMIS, BLIR NÄSTAN TÅRÖGD AV DINA FINA ORD. KÄNNER PRECIS LIKADANT <3
Rännan