Gamla serier

 
När jag va liten, så gick det väldigt många serier som jag tyckte va sjukt bra! Men liksom, när man va så liten så följde man dem inte direkt. Man såg kanske 3-4 avsnitt och kände, "wow, den här serien är sjukt bra. Jag vill se mer!". Men det blev typ att man såg avsnitt 4, 10 och 15. Som ni märker, osammanhängande och man missade mycket utav storyn.
 
Tre stycken serier som jag älskade då, och tycker sjukt mycket om nu, är Tillbaka Till Vintergatan, Flight 29 Down (Flyg 29 Saknas) och Blue Water High.
 
 
Alla dessa tre serier såg jag några avsnitt av, men inte i följd. Ändock så föll jag för dem direkt!
 
Nu när jag är äldre, så bestämde jag mig för ett tag sen att se om dessa underbara serier. Jag har redan sett klart Flight 29 Down (:ccc) och jävlar va bra den är !!! Asså, jag tror den är min favoritserie som inte är svensk. Sen är det så roligt med proportioner. När man är liten känns serierna jättelånga med långa avsnitt. Nu känns serierna jättekorta! Det är sjukt va annorlunda man ser på saker i olika åldrar xD
 
Kul att man nu har en crush på Jackson (han som sjunger i videon nedanför). Tror jag måste se om Flight 29 Down, bara för att den är så bra. *-* <333
 
 
Just nu har jag börjat titta på Blue Water High, vilket har hållit mig sysselsatt idag på eftermiddagen xD När den är klar, time for nostalgi Tillbaka till Vintergatan <3
 
Är det nån serie som ni såg som små, som ni har tittat på igen som äldre? :D
 
#1 - Sally hawklord

Åååh jag älskade också Tillbaka till vintergatan och flyg 29 saknas...

#2 - Lus

Ååh flight 29... Älskade.. Älskar den serien! Köpte hem hela och såg om förrförra året och var helt besatt. Haha, du är inte den enda. Jag vet inte hur många gånger jag lyssnade på den där låten, älskar hans röst och han är så snygg! Önskade att jag var där med och kunde träffa Jackson också då haha xD
Och tillbaka till Vintergatan <3

#3 - Lus

Ååh flight 29... Älskade.. Älskar den serien! Köpte hem hela och såg om förrförra året och var helt besatt. Haha, du är inte den enda. Jag vet inte hur många gånger jag lyssnade på den där låten, älskar hans röst och han är så snygg! Önskade att jag var där med och kunde träffa Jackson också då haha xD
Och tillbaka till Vintergatan <3

#4 - tess

älskar också dom, fast blue water high har ja aldrig hört talas om o.o
kollade på flight 29 häromdan på yt, meeen självklart fattades en hel del där, typiskt XD

#5 - Bambi

Åh Renee! Tillbaka Till Vintergatan :D Men de bästa tyckte jag va De vilda djurens flykt som de visade genom den serien *-* Såg alla avsnitt igen för typ 2 årsen :D

Svar: De vilda djurens flykt hade jag typ glömt *-* Det va också en sån serie jag kollade på då och då men som jag älskade xD
Rännan