Caps lock...

 
Minns ni hårtävlingen som jag deltog i? I våras.
 
 
Well, den har fått en vinnare nu. Och det blev fina Tess :D (Tiffany Bluewood) Jag ska inom några dagar skriva en finfin dikt till henne för att hon vann (vi får se hur vacker den blir).
 
Vi andra som förlorade har som straff att skriva i caps HELA denna veckan i alla SSO chatter... det är redan jobbigt o.o Så bli inte rädda och tro att jag skriker på er inne i spelet, det är mitt caps tvång haha :(
 
 
#1 - Melissa Silverforce

DU MÅSTE SKRIVA MED CAP I ALLT SSORELATERAT LILLA HJÄRTAT, ÄVEN BLOGGEN ;)

Svar: VA, ISF TÄNKER JAG TA BLOGG OCH SSO PAUS I EN HEL VECKA ;_; TUR ATT JAG FIXAT TIDSINSTÄLLDA SEN INNAN c8
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

CAPS *

#3 - Wirre Weris Drake

SHIT ALLTSÅ! HAHA

#4 - Melissa Silverforce

HAHAHA XD <3