Autumn

 
Loggade in sjukt sent idag cx
 
Hjälpte mamma på jobbet på förmiddagen, slappade på eftermiddagen och spelade FH med Jen på kvällen ^-^
Det var väldigt trevligt att se detta i brevlådan:
 
 
Har inte gjort det på superlänge *-* Lite extra JS är aldrig fel!
 
Jag har förresten redan börjat på min höstdesign till bloggen x) Blev så sugen när jag fick se Iza göra sin till sin blogg! Gå och checka in den vettja :D HÄR!
Min kommer också snart! Ska bara fixa lite smågrejer såsom header och profilbild, som jag tyvärr måste göra i Gimp ;__;
 
#1 - Naomi Diamondwood

GIMP är bra ju :)



Svar: Klart det är bra! Men om man har gjort som jag, lärt sig Photoshop och kan det nästan utantill (hur alla verktyg funkar och så). Sen måste man helt plötsligt redigera i Gimp som man inte alls känner igen och inte vet vart alla verktyg finns. Det är en tröskel att ta sig över och kan vara väldigt svårt att lära sig ett annat redigeringsprogram än vad man är van vid :)
Rännan

#2 - Iza

Everybody go HÖST DESIIIIGN NUU *duriduriduridututuu* ^^

#3 - Jen

Man lär sig ganska fort i GIMP :3 Det finns ju massa videor på YT man kan ta hjälp av c: