Tuff outfit för tuff tjej

 
 
Hatt - Marley's Bondgård ll Jacka - Jarlaheim ll Handskar - The Fashion Barn ll Jeans - Silvergladebyn ll Stövlar - Jarlaheim
Träns - Jorvikstallet ll Sadel - GÅD Stallet ll Schabrak - Valedale ll Huvudrosett - Julklapp
 
Varför skapade jag denna outfit? Idag tog jag hem Lycka från Hästön, blev sugen på att rida henne igen! <3 Och jag kände att den lila outfiten inte passade henne. Plus, så har jag velat köpa den röda skinnjackan ett tag! Så nu köpte jag den :D Jag skapade denna 'tuffa' outfit för min tuffa tjej Lycka, hon är ett riktigt badass ute på championaten ♥
 
#1 - Wirre Weris Drake

Du är så grym på outfits! Du ger en massa tips och ideér på vägen :D

Svar: Så kul att höra Virre! <3
Rännan

#2 - Ida Silverrock

Rännan du är grym på att göra outfits, hur gör du?!<3

Svar: Haha det är inte så svårt c; <3
Rännan