Småfix

 
Det gjordes lite småfix i uppdateringen igår.
 
 
Jag är så nostalgisk av mig, så när jag springer lopp, speciellt vid Vingården och Firgrove, så startar jag med det loppet som vi fick köra först i den fraktionen i början av spelandet. I det här läget, så var det "Den splitternya banan i Firgrove" som vi fick köra först, så kom skogsbanorna efter.
 
Vanligvis, så brukade den äldsta banan i Firgrove ligga längst ner, men nu har den flyttats upp. Samma sak med "Godsets ridspår" på Vingården :o Eftersom jag är så van att starta med den längst ner på listan så blev jag förvånad när jag hamnade på "Paulines bana, omvänt" istället för "Godsets ridspår" xD
 
Någon annan som märkt av detta? Eller är det bara jag? Cx
 
#1 - Lilly

Nej, jag blev också förvirrad och glad att de lagt dem högst upp. Jag börjar nämligen också alltid med de loppen :)

#2 - Wirre Weris Drake

JAHA, var det därför det kändes underligt när jag körde lite lopp idag xD haha!

Svar: Haha xD
Rännan