Rännan Blåbro 2 år!!

 
Idag, den 4 april, är det exakt två år sedan jag skapade Renee Bluebridge! Shit, va tiden går...
 
Jag hade tänkt skriva det här inlägget senare, men eftersom servern är nere och abvröt min levling skriver jag det nu istället!
 
Jag visste inte vad Fraps var i början av min SSO tid, så jag började att ta kort kanske ett halvår senare. Men här får ni i alla fall ett par bilder från mitt SSO-liv. Om ni vill läsa om min historia, både hur jag hittade SSO, vilka klubbar och sånt jag varit med i, så kan ni läsa om det HÄR.
 
 
 Första ML-Champet i SSO! För er som undrar varför jag heter Tatiana, läs min SSO-historia :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En ytterst snabb genomgång av mitt SSO-liv xD
 
 
#1 - Wirre Weris Drake

Grattis Renee Bluebridge <3 hihi

Svar: Hihi tack <3
Rännan

#2 - lus

Grattiis! Är såå glad över att du började spela och att vi hittade varann <3 <3

Svar: Tack finaste, är så glad att jag träffade dig <3 <3
Rännan

#3 - Ida you know

Hipp hipp hurra för våran älskade Ränn <33333

Svar: Wie <3
Rännan