I'm happyy ♫

 
Det har varit lite dött här på bloggen, men det är för att jag har fullt upp IRL. Det har jag fortfarande, men nu så har jag blivit av med en del av det jobbiga i alla fall!
 
För nu har jag äntligen fått körkort! :DD
 
Så lycklig *-* har verkligen kämpat med det ett tag nu, och äntligen är jag fri c8 Dock så kommer jag inte ifrån skolan, där jag fortfarande har massa uppgifter kvar xD Men nu är körkortet avklarat i alla fall <3
 
Random bild
 
#1 - Lilly

Grattis! Kör försiktigt nu 👍🚗

Svar: Tack :D Ska göra det c;
Rännan

#2 - Zelda Mistbell

Grattis Rännan!

Svar: Tack :D
Rännan

#3 - Lily Winterstar

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTSI!

Svar: Tack!! :D
Rännan

#4 - Ida Silverrock

Åh, grattis Ränn! <3 :DD

Svar: Tack :D <3
Rännan

#5 - tess

grattis :D

Svar: Tack! :D
Rännan