Fotobooomb

 
Spoiler för er som inte gjort uppdragen än, titta inte!
 
 
 
 
 
 
 
Åhhh jaa! Mer sånt här till uppdragen SSO, epiic *-*
 
 
Stenarna lyser omg
 
NOO, SNOW
 
Jag va så sugen på att spöa upp alla fyra pga vad de gjorde med Snow xD Ni får gärna slå mig, but nobody touches mah horse!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Slutsats: De här uppdragen var bland de bästa jag gjort! Såå episka så det finns inte *-* Och Anne finns också i Pandoria? Omg, det hade jag verkligen inte trott :o Undrar vart Concorde finns då...

Elisabeth pratade om att göra en expedition till Pandoria, men att de skulla ha det som sista alternativ.
Jag: Nejnej, vi kan åka till Pandoria med en gång!

Hur AWESOME vore det inte om vi fick åka till Pandoria och möta massa läskigheter där? *__* Tänk om vi väl där fick börja använda våra krafter...
 
Omg, så spänd på vad SSO ska ge oss i framtiden :DD Hoppas de är längre än två dagar då, lol.
 

#1 - Ida Silverrock

Glöm inte eventet kl 20.00 ;)