#1 - Jen

Nästan aldrig. Har typ aldrig på mig någon speciell outfit. Slutar alltid med att jag drar på mig tävlingskläder igen xD

#2 - Jenny Skydawn

Minst en gång om dagen (:

#3 - Wirre Weris Drake

Väldigt sällan men får mina infall ibland och ändrar lite småsaker x)

#4 - Lilly

Jag har en outfit för varje häst, så byter jag häst byter jag outfit. Men oftast har jag tävlingskläder på.

#5 - Ida Silverrock

Varje dag x3

#6 - Ava Turtlenight

Nästan aldrig... Brukar ha mina tävlingskläder på mig när dem är så snabba!

#7 - Inez Flowerforest

Mina hästar har speciella outfits så när jag rider min arab tex har jag på mig kläderna till den outfiten men jag har tävlings kläderna på mig några minuter innan ett championat. Byter outfit på hästarna väldigt ofta.

#8 - Manda

Sällan, gör en outfit som jag blir nöjd över. Då kan jag ha den ett tag :)

#9 - Holly

Hej Rännis.
Jag byter outfit vid varje gång jag byter häst. :3

#10 - Emy :D

24/7 :3

#11 - Ella Riverfall

Jag byter ALDRIG