♥ YouTube Gameplays ♥

 
Heeeey allihop...
Wow, bloggen står nästan död, eftersom jag fortfarande uppdaterar den x) Idag, tja, mer aktivitet på SSO? Knappast. Har gått och kärat ner mig i Gameplays på YouTube.
 
Och vad är det? Gameplays är videos på olika spel där man tittar på när en annan person spelar igenom spelet. I många Gameplays är spelaren med och kommenterar det som händer. Ett spel som jag fortfarande vill ha (oh god jag ska ha det om jag så ska vänta i 5 år eller nåt) är Red Dead Redemption.
Jag freaking älskar det. 
Jag kommer tyvärr inte gå igenom vad det är, det får ni söka på själva xD
 
En människa på YouTube spelar igenom hela RDR och kommenterar samtidigt, och han är så himla rolig att lyssna på ♥ Tyvärr har jag kommit halvvägs genom hans gameplays.. och jag som ska skaffa spelet sen! Osmart Rännan, får lite väl mycket spoilers...
 
Så nu kollar jag på en annan gameplay (av samma YouTube människa) där han spelar The Last Of Us. Det är som film haha :o TLOU verkar rätt okey hittils :3 Har precis börjat kolla på det!
 
Länkar de första episoderna från hans gameplays ♥
 
 
 
 
#1 - Calimbi

Aww Pewdiepie spelar också The last of us. Det va underbart att se :D

Svar: Åh måste kolla det :D
Renee Bluebridge

#2 - Emma

Hmmmm måste kolla på de här sen! RDR verkar ju jättespännande! har inte börjat kolla på den andra än!

Svar: Åh du måste kolla på RDR! Är helt kär i spelet :'D
Rännan