Omg ;-;

 
Jag vet inte hur många ni är, men kanske några känner till att jag gör en Sims 3 serie på YouTube?
Anyways, den sista delen på säsongen ska upp, men jag har inte kunnat filma/redigera något för att min stora dator (inte skoldatorn som jag spelar SSO på) stänger av sig själv för att den blir för varm ;-;
Idag ska jag ta tag i saken och föra över mitt Sims spel till skoldatorn, del 8 SKA upp.
 
Har ni inte sett serien? Ehehe, kolla in den maybe?
 
Gå in här och scrolla längst ner för att kolla från början :D
 
 
 
#1 - Emma

VARFÖR HAR JAG INTE FÅTT VETA OM DETTA?

Svar: Visste inte om du ville veta! ;) ♥
Josefine Örnskog

#2 - Emma

klart jag vill veta ;_________; fyyyy! Jag hade inte en blekaste aning om den! :P

Svar: Haha aw xD Vad tkr du om den dåå? c8
Rännan

#3 - Jaaag :)

Det vill inte funka!! D:
Har du tagit bort youtube kanalen?! :O
serien då? jag som ÄÄÄÄLSKADE den serien!!! D: D:

Svar: Ja, jag har tagit bort den :s Det var så många som tjatade på mig om att lägga upp del 8 när jag typ inte kunde, det plus pressen ifrån skolan gjorde att jag inte orkade mer och tog bort kanalen ;c Aww, kul att du gjorde det! Jag får se om jag laddar upp den igen ><
Rännan