Några ridturer

 
Jag har ju flyttat till Jorvikstallet, det gjorde jag redan i onsdags då Skördebygden kom. Men, jag har aldrig flyttat från Steve till ett annat ställe förut, utan bott på Steve's Gård enda sen jag blev SR, typ cx
 
Så det är lite annorlunda att bo på ett annat ställe nu ;D Därför bestämde jag mig att ta ut alla mina hästar för att visa dem vart vi bor ^^
Jag tog inte ut Snow och Joy, Snow utforskade ju hela Skördebygden med mig, så han vet redan xD Och Joy sitter jag ju på varje dag, eftersom hon behöver levlas, så hon vet också!
 
Jag vet.. gul är inte direkt en bra färg för Melody xD
 
 Helge är ju typ Melody's motsats, han passar i allt *-* Bluebridge-familjens modell <3
 
 
 
Haha, jag tror Vargen är lika förälskad i vetefälten som jag <3
 
#1 - Calimbi

Jag är med förälskad i vetefälten! :D <3 <3

Svar: :D <3 <3
Rännan

#2 - Mel

men va fan helge! Rännans modebög HAHAAH <3

Svar: WTF, HAN ÄR INTE BÖG HAHAH <3
Rännan