Er mer gerd

 
Rubriken kan vara något otydlig (lol). Men prova uttala det IRL så kanske ni hör var det är x) (med engelsk accent)
 
Jag vet inte hur många som märkte av det, men i kanske 1 timme efter att servern öppnade idag, kom det en bugg där allting som kostade JS blev mycket billigare! Exempelvis, ett schabrak i SGB som vanligtvis kostade 9000 JS kostade nu bara 9 JS :o
Lus och jag kom fram till att det måste varit för att allting i Halloween shopparna var så billiga, så blev allt det andra det också :3
 
Jag shoppade MASSOR. Kläder jag velat ha superlänge åkte ner i ryggsäcken med en gång när det bara kostade 1-9 JS!! Det var sjukt. Jag hann shoppa i SGB, ML, FP, FG och VD innan servern stängdes ner och de fixade rea-buggen ;_;
 
När servern var uppe igen så gick jag iväg och gjorde dagens uppdrag hos Mrs. Holdsworth och hos häxan Eve. Spökena är ju för söta, och det där pacman-loppet i SSO version var ju bara för grymt! När jag var klar med dem gick jag och levlade Joy, och till slut kunde jag rensa garderoben med allt det nya jag köpt xD Och utav det, skapade jag mig en ny outfit (IGEN, jaa). Bara hatten, sadeln och tränset köpte jag idag mihi <3
 
Kolla JS-priset liksom! o.o Bild lånad ifrån Emy.
 
 
 
Supernöjd med outfiten <3

Och rubriken är en flummig version av oh my god x)
 
#1 - Allison Oakheart

jag såg också rean! :D jag shoppade 2½ fulla ryggsäckar innan dom stängde ner servern, ja vart jätte sur då XP

Svar: Det är inte dåligt! ;D Bra att fler än jag såg möjligheten och shoppade på ^^
Rännan

#2 - Anonym

Ni vet väl att det är som en present INGEN BUGG förlåt för att jag säger detta men: trög tänkt?

Svar: Om det nu var en present, varför tog de bort rean?
Rännan