Vinnare av bloggtävlingen!

 
Jag startade ju en bloggtävling förra veckan, och vinnaren blev Lilly Greenmountain!
 
 
Jag gillade hennes idé på hur bilden skulle vara :D
 
"..tänker mig norrskens himmel bakom slottet.." - För att norrskenet skulle synas bra fick jag ändra lite på himlen, men jag är rätt nöjd hur det blev :3
"...nått mystiskt väsen.." - Jag tänkte mig någon nyfiken liten Gröndals-ande, hoppas det gick bra haha ;)
Gjorde även lite förlängningar på man/svans och karaktärens hår, samt andra små justeringar.
 
Hoppas du blev nöjd, Lilly!
 
Redigeringstid: 45 minuter
 
#1 - Lilly

Oh, Tack! Jätte fint :D den blev så som jag tänkt mig. <3

Svar: Yay :D <3
Rännan

#2 - Ella Riverfall

(Okej jag tog bara nåt random inlägg) kan du göra en ny bild, asså du redigerar en ny bild efter en gammal bild alltså du redigerar likadan fast det på sn nya bild och jag hoppas du fattar men det gör du nog inte men ciao !