Teckenspråk

 
 
Mitt konto på den andra svenska servern. Jag fick inget mail för att bekräfta min e-post, så jag har nu skickat ett mail till support så att de ska fixa det >< Men det är himla jobbigt att man inte kan svara när en annan snackar i grupp cx
 
Så jag fick utveckla ett SSO-teckenspråk!
Stegring = Ja
Skaka på hästen fram och tillbaka = Nej
Hoppa medan man springer = Ja
Tvärstanna = Nej
Gå in i den andra personen = Krama
Stå helt still när den andra personen frågat "vad ska vi göra?" = Vet inte
 
Det finns nog mer som man kan göra, så jag kommer nog bättra på det lite x)
 
#1 - Mel

Teckenspråk är awesome. MEN att kunna chatta är ännu bättre D: Hurry up sso <3

Svar: Jaa ;-; <3
Rännan

#2 - Calimbi

Välkommen till server nr 2 X) <3

Svar: Haha taack ;D <3
Rännan

#3 - Emma

Hihi Jag förstod dig faktiskt ganska bra <3 *Känner mig stolt*

Svar: Haha super ;D <3
Rännan