Revenge

 
Jag har varit hyfsat oaktiv på SSO idag. Jag kom hem tidigt, levlade och gjorde alla blåa på förmiddagen! ;3 Sen när jag va klar satte jag mig ner för att kolla på min serie.
 
Men nu är den slut :(((((

Kollade klart på säsong 2. Säsong 3 har börjat sändas i USA, men inte Sverige än :( Kan inte vänta!!!
 
Jag rekommenderar serien STARKT. Den heter Revenge och handlar om Amanda Clarke, vars pappa blev falskt anklagad för ett terrorist-brott när hon var liten. Senare dog han i fängelset, och när Amanda är vuxen ska hon utkräva hämnd på alla människor som va inblandade i hennes pappas död.
 
Serien är så himla bra <3 Man kan kolla på den HÄR.
 
 
Kolla in den, verkligen :o jag tror aldrig jag sett en mer spännande serie, och jag har aldrig gråtit så mycket till en serie förut ;_;
 
Nu måste jag hitta en annan serie medan jag väntar på säsong 3... har ni någon serie ni kollar på?
 
#1 - Lily Winterstar

om du inte redan sett rekomenderar jag The Vampire Diaries, The Originals och Teen Wolf (dom är inte särskilt verklighets trogna) och annars finns ju Pretty Little Liars och Rawsenwood (:

#2 - Lusen

Aw <3 pretty little liars!

#3 - himlakraftenslana.blogg.se

SUPERNATURAL! HÄRREGUD DÖR DEN ÄR BÄSTA SERIEN NÅNSIN SKAPAD. KÄNN MIN PANIK NÄR JAG HAR 11 AVSNITT KVAR PÅ SÄSONG 1 OCH INTE KAN LADDA NER FLER SÄSONGER!!!!!
annars så kan du glo american horror story, om du gillar skräck och sånt B) SÅ BRA

#4 - Mel

Håller med ovanstående. Den är gryyymt bra! :D

#5 - Anonym

The Walking Dead <3

#6 - Anonym

pretty little liars, walking dead, revolution, ravenswood och american horror story hihihi :3