JSC

 
JSC tror jag är mitt nya favorit-championat.
 
Ställ upp i det nya Championatet Jorvikstallet!
 
Älskar hur stora och maffiga kontrollerna var, banan var lång och lagom svår. Och musiken, sjukt underbar <3
 
Jag märkte sen att de har bytt ut låten på Jorvikstallets Elittävling till samma låt som från JSC :3
 
 
Hamnade i grupp 1 med Wida :3 Jag hamnar allt oftare i grupp 1 nu när jag är level 15, så det är lite speciellt. Chansen att vinna sjunker med ca 40%, eftersom det är i grupp 1 alla andra eliter eller vad man ska kalla dem finns. Okey, jag tar bort eliter och byter till andra spelare som är duktiga på att tävla.
 
Jag låg ungefär femma hela loppet. Sen mot slutet kämpade jag mig upp till en tredje plats. Tror ni inte att jag kraschar in i ett hinder på vetefälten innan vi ska springa in i mål? Min kära mamma som kom in i rummet precis då fick utstå min vrede.
 
Men jag borde inte vara för arg egentligen, det var min allra första gång som jag tävlade JSC, och jag kunde ju inte banan alls. Till nästa gång vet jag att jag ska undvika den platsen!