Dum hink

 
De senaste dagarna när jag ska mata mina hästar har jag märkt, att när man ska fylla på hinken, måste man typ stå i diskhon xD
 
 
Alltbra mysko det där...
 
För att hoppa från ett ämne till ett annat, fick in lite människor i klubben idag :D Känns bra att vi växer <3 Snart ska jag starta upp den på riktigt! Hade typ tänkt mig... nej. Jag ska inte säga något ;) Planerna ska jag berätta på vårt första klubbmöte! Så vargar, ni får hålla utkik på klubb-bloggen i veckan, jag kanske skriver upp ett datum för klubbmötet :D
 
Although, det finns två vargar som är lite vilsna fortfarande. Jag väntar spänt på att de ska komma hem, ni vet vilka ni är <3 <3
 
#1 - Melissa Silverforce

Det gör jag med <3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Rännan

#2 - Lusen

<3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Rännan

#3 - Lily Winterstar

får jag gå med nu eller? bara frågar för du vet att jag vill joina :)

Svar: Yes, vi får försöka träffas i SSO c:
Rännan