Druider i cirkusen?

 
Innan GDC bestämde jag för att gå in i Cirkusen och fota lite bilder :D Det va trots allt längesen jag var där inne :3
 
Blev riktigt nöjd med denna bilden!
 
 
Jag började återigen undra varför det står/sitter massa druider på läktarna?
 
Men sen kom jag på, att för ett tag sen, när Cirkus-uppdragen precis hade kommit, så var det någon som skrev en negativ kommentar på SSO's Facebook-sida. SSO svarade då att Cirkus-uppdragen tillhör huvudberättelsen o.o Men de ville inte avslöja på vilket sätt!
 
Så då kom jag och tänka på det, tänk om Cirkusen är en slags cover? Tänk om vi i framtiden behöver någonstans att öva våra Soulrider-krafter, och så ska vi göra det i Cirkusen? Druiderna som är där inne kanske är viktiga personer inom Aideen's Beskyddare, och ska inspektera oss när vi tränar :o
 
Ohh, tänk om det var så :D Awesome!
 
#1 - Melissa Silverforce

OMG!! Har aldrig tänkt på det :O

Svar: ;D
Rännan

#2 - Calimbi

Är det bara jag som tycker att de är läskiga? ;_;

Svar: Lite kusliga bara ;)
Rännan

#3 - Melissa Silverforce

Nej bambi jag med xD