Bloggtävling!

 
 
Just det, jag tänkte starta en bloggtävling :D
 
Vad vinner man? Priset är att jag redigerar bilden du skickar till mig!
 
Vad ska jag göra för att delta? Du tar en bild på dig och din häst (eller bara din karaktär, det bestämmer du!), ladda upp bilden någonstans så att jag kan se den, sen kommenterar du detta inlägget! Lägg in länken till din bild i kommentaren, sen berättar du hur du vill få din bild redigerad av mig!
 
Vem vinner? Jag kommer välja den personen som har den mest kreativa idén på sin bild! Det behöver inte vara något galet, som exempelvis "jag och min häst blir attackerade av utomjordingar", det kan även vara "jag och min häst står i en solnedgång medan man kan se hur vinden lyfter min karaktärs hår och hästens man och svans".
 
Jag har fått en bild redigerad av dig förut, kan jag delta i alla fall? Jajamän! Alla som har en bra idé får delta :D
 
När avslutas bloggtävlingen? Söndagen den 17:de november avslutar jag tävlingen, alltså om exakt en vecka. Så ni ska få god tid på er att tänka ut hur ni vill ha er bild redigerad! ^^
 
Till er som inte har någonstans att ladda upp bilden på, skicka den på min mail!
[email protected]
 
Exempel på redigeringar av mig:
 
 
 
 
Lycka till!
 
 
#1 - Lilly Greenmountain

Jag vill deltaga, har skickat en bild och en önskan till din E-mail.

Svar: Good good!
Rännan

#2 - natalie stargirl

har skickat till din emejl :)

Svar: Oki :3
Rännan

#3 - Lovisa underlee

hej jag vill vara med, den kommer upp på min blogg lite senare c;

men du hittar min blogg sm heter: Lovisaunderlee.blogg.se du har en länkt där uppe!

Svar: Okay :3
Rännan

#4 - Lovisa underlee

där nere menade jag