Bloggning

 
Det är lite nya människor som börjat följa mig, så jag tänkte berätta vilka tider som jag bloggar :D
 
Eftersom jag går på gymnasiet är skoldagarna väldigt långa. Så mellan 8-14 varje vardag kommer jag inte blogga. Om jag inte har studiedag eller så cx Men jag slutar typ 14 två dagar i veckan, de andra tre slutar jag vid 15.30 xD Sen efter det fram till midnatt (lol) kan det hända att jag slänger in ett inlägg.
 
Va inte oroliga, jag har som mål att skriva ett inlägg minst varje dag, så ni slipper bli uttråkade ;) Mitt rekord tror jag är 5 inlägg på en dag... men då hade jag nog mycket att skriva om xD
 
Så nu vet ni!
 
Arkivbild.
 
#1 - Anonym

"Eftersom jag går på gymnasiet är skoldagarna väldigt långa. Så mellan 8-14 varje vardag kommer jag inte blogga." Jag hoppas inte at du slutar TVÅ varje dag? DET ÄR OMÄNSKLIGT TIDIGT D:

Svar: Haha, men jag slutar TIDIGAST 2, och det är typ bara 2 dagar xD
Rännan

#2 - Hal

Haha lol, palla fylla i namnet ok.

#3 - himlakraftenslana.blogg.se

RÖJJARRENEN RUNERÄNRÄN.

bara ett nytt namn jag kom på åt dej :))))))))))))

Svar: Omg, det låter adligt ju (Y)
Rännan

#4 - Elzaa

Hej har nyss läst din serie och den var grym! När kommer fortsättningen?:)

Svar: Tack så mycket! :D Jag har börjat skriva på den, så om den inte komma ut nu under helgen, i början av nästa vecka ^^
Rännan