Att vara klubbägare

 
Att vara klubbägare, det är både ett underbart jobb och ett slitsamt sådant.
 
Jag har nu fått vara med om min första motgång, även om den inte var så stor. Men det var inte trevligt. När sånt här händer.. det är aldrig roligt. Men vad ska man göra? Det är upp till varje medlem hur de känner och hur de vill agera. Jag kan inte tvinga dem att göra något.
 
Dock kan man inte hindra sig själv från att känna sig lite nere, och man undrar vad man gjorde för fel, även om man inte gjort något fel! Hoppas jag i alla fall :(
 
 
 
#1 - Hal

<3

#2 - Lusen

Du har inte gjort något fel alls. Det kommer vända och bli bättre <3 <3 kram fina du <3

#3 - Melissa Silverforce

Jag vet hur det känns, jag gör verkligen det! Men du har så mycket mer tålamod än mig, du kommer fixa dig igenom detta babe. Jag tror på dig <3 <3 <3

#4 - Emmy Whalestar

Men du! Du har inte gjort något fel och kommer nog aldrig göra det heller! <3

#5 - Emma

DU HAR INTE GJORT NÅGOT FEL RÄNNAN :'(
<3 <3 <3
Du är en av de snällaste godaste och gulligaste personerna som finns rännis <3
Så tro inte att du gjort något fel :'(