A little change?

 
I hela mitt SSO liv har jag haft frisyrer som varit bruna, förmodligen för att jag är brunett IRL så gillar jag att vara det i SSO också! :3
 
Men de nya frisyrerna som kommit, gawd. De är ju så snygga! Speciellt det lockiga. Men det finns inte i den bruna färgen som jag vill ha :( Så jag tänkte då, det kanske är dags för lite ändrig på min karaktär?
 
 
Ska jag byta till det svarta lockiga håret på lördag?
 
#1 - Melissa Silverforce

JA :D

#2 - Hal

Nej sluta med att köpa sånt jag vill ha. Hahaha fattar inte varför du har så bra smak (Y)

Svar: Haha x)
Rännan

#3 - Lus

Snyyggt! Köp :D

Svar: :D
Rännan

#4 - Melissa Silverforce

- kollar på bilden igen -
Det matchar dina ögon, hun :$ HAHA <3

Svar: HAHA <3
Rännan

#5 - Lilly

Det svarta är fint det skulle du passa i. Kanske ska besöka den där butiken, har inte kollat in den ännu...

Svar: Tack :D Ja, det måste du verkligen!
Rännan

#6 - Emma Southlord

I love that one <3
you look gorgeous! ;D

Svar: Thank youu :D <3
Rännan