Story-uppdrag!

 
Är det bara jag... eller längtar man fruktansvärt mycket efter huvudstory-uppdrag? Alltså, det va sjuuukt längesen vi fick några sådana uppdrag!
 
 
 
Tro det eller ej, men cirkus-uppdragen var faktiskt huvudstory-uppdrag :3 På SSO's Facebook sida han någon kommenterat något nedlåtande till dem, jag minns inte vad personen skrev. Men SSO svarade då med att cirkus-uppdragen faktiskt va huvudstory-uppdrag, men de tänkte inte avslöja på vilket sätt.

Så, om jag minns rätt så är cirkus-uppdragen de allra senaste huvudstory-uppdragen. Och dem gjorde vi i början av maj.
Så, jaaa. Jag tycker det kan va dags för lite nya huvudstory-uppdrag c:

Om jag har riktigt tur, så kanske det kommer några nästa onsdag! Och då blir det ju som en födelsedagspresent för mig, för på måndag, så fyller jag år c: Inte Renee Bluebridge utan jag, människan bakom datorn ;)

Kan ni gissa hur mycket jag fyller? c'8 Men anyways, det skulle vara awesome om det kom huvudstory-uppdrag på onsdag i så fall! :D
 
#1 - Lily Winterstar

gissar....... 22?

Svar: SÅ gammal blir jag inte! ;)
Renee Bluebridge

#2 - Mel

Jag vet jag vet jag vet! XD

Svar: Haha xD
Renee Bluebridge

#3 - HAL

DU FÅR TA KÖRKORT OK? JAG HAR RÄTT... FÖR JAG BLIR TVÅ ÅR YNGRE ÄN DIG!!!!

Svar: Haha, japp du har rätt ;) <3 CAPS SJUK IDAG LEYLO?
Renee Bluebridge