Vart ska araberna stå?

 
Ximena och jag pratade om det i klubbchatten idag, och undrade lite, vart ska araberna stå när de kommer?
 
Där det finns plats just nu är ju i det stallet som Selle Francais-hästen står (har fortfarande inte lärt mig vad de olika gårdarna heter!!!), men där är det plats för kanske, 2-3 hästar.
Vi sa det, att det vore ju gött om det kom kanske 4-5 araber som det gjorde när painthästarna kom :D Så inte alla rider runt på samma araber xD
 
 
Sen kom jag på, det finns ju ett tomt försäljningsstall ovanför Bedrövade Dews Farm! Frågan är om inte araberna hamnar där då :D Och frågan är om araberna kommer nu på onsdag, "Här är en liten tjuvtitt på något som kommer precis innan jul" skrev de ju på sin Facebook-sida.
Innan jul.
Onsdagen som kommer denna veckan är den enda onsdagen innan jul.
Alltså måste de komma på onsdag! :D
 
#1 - Lusen

Jag hoppas verkligen att de kommer på onsdag!!

Svar: Jag med!
Rännan