This is me

 
Jag kan ha väldigt svårt att starta konversationer, oavsett om det är en nära vän eller en främling. Jag är blyg IRL, och vågar ibland inte prata. Det smittar av sig på SSO.
 
Jag är ovan vid att folk VILL prata med mig, när jag i hela mitt liv varit den som ingen brytt sig om.
Jag kan inte läsa tecknen.
Jag kan inte.
 
 
Förlåt, va tvungen att skriva av mig någonstans........
 
#1 - Hal

<3

Svar: <3
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

<3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Rännan

#3 - lus

kram <3 <3

Svar: <3 <3
Rännan

#4 - Calimbi

Du som är full av värme och omtanke, aldrig något ont att säga om någon. Du är den alla borde prata med <3

Svar: <3 <3
Rännan

#5 - Emma

Jag hoppas det är bättre nu? :( <3
Att du mår bättre! <3
Kram <3

Svar: Jadå <3
Rännan

#6 - Alex

Åh men Rännan då <3! Säger som Calimbi, du är otroligt full av värme och omtanke <3.

Jag måste säga att jag också är fruktansvärt blyg IRL och jag ser/läser inte tecken på om ngn skulle vilja prata med mig, eller om killar skulle kunna vara intresserad av mig <3

Svar: Jaa, där är vi visst lika <3
Rännan