STORT plus, SSO!

 
 
Jag blev sjukt förvånad och glad när jag skulle testa renen och såg denna bubbla!
 
Här får vi tydligt bekräftat att vår starthäst är den mest speciella häst vi har i vårt stall. Den häst som vi började vårt äventyr på Jorvik med, det är den hästen som verkligen ÄR vår soulrider-häst! Det är den hästen som har erfarenhet att handskas med magi, och är mottaglig för det. Som de skriver i bubblan här ovanför.
 
Jag är sjukt glad att vi bara kan använda renpulvret på vår starthäst, på något sätt gör det att vi har kvar vårt starka band med den hästen. Många tappar lusten för sin starthäst när man kan köpa så många andra, och jag tror att detta gör att man kanske får upp ögonen för sin soulrider-häst!
 
Jag hoppas detta införs i något uppdrag i framtiden! Exempelvis, när vi kommit riktigt långt i vår soulrider-träning, så kan bara vår starthäst vara med och träna. Så trots att vi köper massor av nya hästar, så kommer vi alltid ha det här speciella bandet med vår starthäst, eftersom det är vår soulrider-häst. Det är den hästen som vi utvecklas med som soulriders, och det är med den hästen som vi ska rädda Jorvik.
 
Så jag hoppas i framtiden att det kommer komma ett uppdrag där det står "Du kan bara göra det här uppdraget med din starthäst som utvecklats tillsammans med dig", eller något liknande!
 
Tycker ni samma, eller är det dåligt att bara kunna använda renpulvret på sin starthäst?
 
#1 - Calimbi

Usch >.< jag gillar ju inte min start häst D:

Svar: Haha aw cx
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

haha, hade tänkt blogga om detta med, men skiter i det då du i stort sett sa allt jag ville säga. cx <3

Svar: Haha men dåå <3 va ju inte meningen att stjäla dina ord, men verkar som att jag läste dina tankar igen ;) <3
Rännan

#3 - Lilly

Jag tycker det är bra, jag älskar min starthäst, den är vald med omsorg.

Svar: Ja, jag är sjukt nöjd med min starthäst också ^^
Rännan

#4 - Emmy Whalestar

Japp! Jag håller med om att jag tycker det är bra med att bara kunna använda pulvret på sin starthäst! :p
För mig tjänst det mer naturligt eftersom i mitt fall är min starthäst min "magi-häst" (Soulrider-häst) ;D

Svar: Exakt! :3
Rännan