Lite ändring

 
Jag ändrade lite på min vit-röd-blåa outfit och bytte ut den blå färgen mot svart istället :D Kunde ju inte motstå den nya julklänningen som kommit, görsnygg!
 
 
Tycker det är väldigt svårt att redigera Melody's man D: Hennes vita färger är så.. svåra att ändra på ;-;
Jag testade på att göra manen lockig också, blev rätt snyggt 8D
 
Åh, tänk om den här tjuvkiken som vi ska få av SSO denna veckan kommer vara en hästras? Kanske araber! Om araberna är snygga kanske jag köper en.
 
 
Men tänk om araberna har en lockig man och svans.
Jag. Skulle. Dö.
Så snyggt *w*
 
Vi får se vad SSO har hittat på åt oss :D
 
#1 - Emmy Whalestar

Redigeringen blev jättesnygg :3
Och ja, tänk om det kommer en ny hästras...

Svar: Jaoo :3
Rännan

#2 - Lusen

Nej nu hoppas vi på pizzahästarna! 8D hihi.
Snygg redigering btw! <3

Svar: Haha xD Tyy <3
Rännan