Levling

 
Jag har nu varit länge utan en häst att levla. Min senaste häst som blev level 15 var Joy. Och i vissa stunder saknar jag nästan att ha en häst att levla.
För vissa dagar har man mer tid på sig att sitta framför datorn och spela SSO, men man vet inte vad man ska göra för man har så lite som man måste göra! Men i de flesta stunderna så tycker jag att det är skönt att ha alla hästar färdiglevlade, jag känner ingen press att jag måste gå in och levla en häst varje dag :3
 
Ändå, att levla sin häst är ju bra för SSO-ekonomin. Om man gör som jag, så får man in en hel massa pengar på varje tävlingsrunda.
Jag gör inte bara tävlingar, för när Rännan levlar, då gör hon alla blåa. Sysslor, dagliga och tävlingar.
Och om man gör dessa, då får man in i snitt 2000 JS per dag. Nu så får jag knappt in mer än 400 JS när jag bara gör några futtiga juluppdrag och uppdragen hos Ms. Drake.
 
Men vart vill jag komma med det här inlägget? Jo att det har både sina för- och nackdelar att ha en häst att levla. Så just nu väntar jag spänt på arabernas ankomst, jag kanske får en ny häst som jag måste levla!
 
 
Vad tycker ni om levling?
 
#1 - Emma Lightfall

Haaaaaaaaattttttttttttteeeeeeeeeeee it! Orkar ej levla klart.. :c

Svar: Haha aww :c
Rännan

#2 - Lusen

Jag gillar inte levling alls! Det tar för mycket tid och har svårt att ta tag i det. Men jag tycker ändå att det är bra att man måste levla, för då blir det mer verkligt. Man måste träna hästen för att den ska bli bättre IRL med :3 <3

Svar: Ja precis :D <3
Rännan

#3 - Moa Bluegirl

Lite konstigt, men jag ÄLSKAR att leva :D (trots att bara min abdaluiseier och starthäst är i ll 15)

Svar: Inte konstigt alls, i vissa stunder tycker jag det är skitkul :D
Rännan