Hedra NML-tiden

 
I onsdags så var det exakt ett år sedan klubben Northern Mountain Legacy skapades (om jag fått rätt information). Det är i den klubben som jag hittade alla mina underbara vänner jag har idag, så jag ser alltid NML som starten på mitt riktiga SSO-spelande.
Det va då jag fick alla mina riktigt nära vänner, det var då jag började nörda SSO ordentligt, det va då jag började logga in varje dag för att spela vilket jag inte hade gjort förut.
 
 
 
 
Så när Manda och jag hade levlat klart tillsammans idag bestämde vi oss för att vi skulle hedra NML's minne (även hon var med i NML)! Vi tog på oss den gamla klubboutfiten och sen smällde vi lite raketer. Vilken nostalgi man fick när man satte sig på Snow och tog på sig den gamla outfiten <3
 
 
 
 
 
 
 

Man måste stå himla långt bort för att få med fyrverkerierna på bild xD
 
I alla fall, tack Emma Southlord för att du skapade NML när du gjorde det. Det är en utav mina bästa tider i mitt SSO-liv <3
 
#1 - Emma Southlord

... rännan... jag vet inte vad jag ska säga...

Jag får fortfarande klumpar i halsen över vad jag får höra om NML! Känns som att jag har minst tre just nu och det är svårt att svälja ordentligt...

Jag längtar på sätt och vis tillbaka till den tiden, men samtidigt inte för nu har jag en ny klubb som får mig att må bra!
Tack för att du hedrade NML! Det uppskattas!

*höjer handen till en skål*
- SKÅL!

Svar: Haha säg inget då <3 NML-tiden var sjukt underbar :') Exakt, man får längta som en galning men ändå så måste man se framåt ^^ SKÅL <3
Rännan

#2 - Anonym

O.o Är du seriös... kom det två posts bara av en klickning.... det är pinsamt... /emma

Svar: Tog bort den ena c;
Rännan